وبلاگ نعلبکی

کلام بزرگان را باید در نعلبکی تحلیل ریخت تا بتوان نوشید

وبلاگ نعلبکی

کلام بزرگان را باید در نعلبکی تحلیل ریخت تا بتوان نوشید

مدت مدیدی است که بحث «بازاریابی شبکه ای» ذهنم را به خود مشغول کرده است؛ چرا که از یک سو این ماجرا در بین دانشجویان کمی در حال شیوع است و از سوی دیگر حتی به ذهن خیلی از همین دانشجوبان هم خطور نمی کند که شاید درآمد حاصل از این تیپ فعالیت دارای اشکال بوده باشد.

فلذا یک سایت و یک کتاب در این زمینه معرفی می کنم تا کسانی که راغب به مطالعه در این زمینه هستند، به منابع خوبی دست بیابند.

ان شاءالله در اولین فرصتی هم که فراغتی ایجاد شوم، مطلب جامع و با بیان ساده ای در این زمینه و با بهره گیری از همین منابع معرفی شده خواهم نوشت.

برای ورود به پایگاه جامع نقد و بررسی شرکت های بازاریابی شبکه ای اینجا کلیک کنید.

همچنین کتاب «فقه و بازاریابی چند سطحی»، تالیف حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی نریمانی زمان آبادی هم منبع بسیار خوبی است.

  • پوریا سرداریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی