وبلاگ نعلبکی

کلام بزرگان را باید در نعلبکی تحلیل ریخت تا بتوان نوشید

وبلاگ نعلبکی

کلام بزرگان را باید در نعلبکی تحلیل ریخت تا بتوان نوشید

وبلاگ نعلبکی

 خیلی خسته بودم و حال دقت و مطالعه نداشتم. اما موضوع، گیراتر از این بود که خستگی ام چیره شود. پناه بردم به چند بالش نرم، لیوانی چای ترش و بسته ای سوهان افغانی. حالا این سه گانه چه نشاطی می دهد، بماند! دو ساعتی نفس چاق شد و کل جزوه ی «آقای رئیس جمهور» را خواندم.

ده مسئله اساسی کشور را به زبان ساده، جزوه تشریح کرده بود و اصل حرف جزوه هم این بود که رئیس جمهور آتی، موضعش، باید در قبال این ده مسئله روشن باشد. همواره صحنه انتخابات، صحنه ای سیاسی می شود و بیشتر بحث ها هم پیرامون این موضوع می گردد. مباحث اقتصادی و اجتماعی و اساسی کشور هم لا به لای این حرفها، گم می شود!

در این جزوه، جمعی از دانشجویان دغدغه مند، 10 مسئله اساسی کشور را در لیست کرده اند و نظر کاندیداهای احتمالی 96، پیرامون این مسائل را در سایتی جمع و جور نموده اند:

1- برجام

2- وام های قرض الحسنه

3- فیش های نجومی

4- طرح تحول سلامت

5- مسکن مهر

6- خودکفایی

7- محدودیت واردات

8- آموزش و پرورش

9- بیمه زنان خانه دار

10- کم آبی

 

پ ن: خلاصه اینکه، لینک زیر، موضع کاندیداهای احتمالی 96 پیرامون این ده مسئله را گردآوری کرده است. حتما بدان رجوع کنید، باشد که به انتخاب آگاهانه ای برسید:

http://entekhabat96.ayaronline.ir/

  • پوریا سرداریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی