وبلاگ نعلبکی

کلام بزرگان را باید در نعلبکی تحلیل ریخت تا بتوان نوشید

وبلاگ نعلبکی

کلام بزرگان را باید در نعلبکی تحلیل ریخت تا بتوان نوشید

وبلاگ نعلبکی

حتما شنیده اید خاطره ی آن خلبان عزیزی را که در دوران دفاع مقدس، برای بمباران یکی از پل های عراق، چند بار روی آن پرواز کرد که ماشین ها و افراد غیر نظامی روی پل نباشند تا مبادا خون از دماغ انسان بی گناهی ریخته شود.

سندی از این محکم تر برای اعلام برائت از کشتن انسان های بی گناه در تاریخ اگر سراغ دارید بفرمایید...

قدر مسلم محکوم کردن ماجرای تروریستی فرانسه کار خوبیست، اما کار بهتر اینست که اقدامی در جهت جلوگیری از این وقایع صورت پذیرد. حالا تازه افرادی که دغدغه ی بشر دوستی و انسانیت را دارند بایستی بیایند و تامل کنند که حاثه ی پاریس چگونه رقم خورد، مسببین آن چه کسانی هستند و برای پیشگیری از حوادث مشابه با آن در آینده چه باید کرد.

جهت تحریک ذهن برای اندیشیدنی پویا در این زمینه کافیست به سوالات زیر با دقت بیشتری فکر کنید:

اگر داعش جهت انتقام از فرانسه دست به چنین اقدامی زده، چرا عملیاتش را معطوف به یک مرکز نظامی، امنیتی یا حتی دولتی نکرده است و روی نقطه ای معطوف شده است که بیشتر دوربین ها و رسانه های روی ان متمرکز بوده اند؟ (بازی تیم فوتبال فرانسه، حضور اولاند در ورزشگاه و دوربین های رسانه ای متعدد را در نظر داشته باشید)

اگر دولت فرانسه واقعا داعش را مسبب حادثه می داند، پس چرا هجمه های امنیتی و روانی خود را به سوی مسلمانان و مهاجران فرانسوی  گسیل نموده است؟ (جدایی تفکر افراط گرایی از اندیشه ی اسلامی حقیقتی عریان است)

اما سوالی هم از جمعی از هم وطنان خود می پرسم که مقابل سفارت فرانسه شمع روشن کردند و پیام های سریع و مفصل تسلیت صادر کردند:

متاسفانه به تعداد کشته شدگان حادثه پاریس و بلکه بیشتر، هر روز در منطقه خودمان (جنوب غرب آسیا) کشته روی زمین کشورهای یمن و لبنان و فلسطین و سوریه و عراق و ... می افتد. کشته هایی که بخش عمده شان در مقابله با افراطیون رقم می خورند. اما گویی این کشته شدگان برای این جمع از هم وطنانمان هم طراز کشتگان فرانسه نیستند؛ چرا که نه خبری از شمع روشن کردن ها هست و نه خبری از یک پیام خشک و خالی تاسف.

سوال خیلی مهمی هم از یک جمع بسیار مختصر از هم میهنانم دارم و آنم اینست که چرا نسبت به کمک های مالی و اقدامات مستشاری نظام برای حمایت از ملت های درگیر با افراطیون، نعره ها می زنند و می گویند دارید هزینه های ملت را به جیب و شکم بیگانه می ریزید؟ آخر دم خروس این جماعت را باور کنیم یا قسم حضرت عباسشان را.

در پرده خوانی از نمایش حادثه ی فرانسه نباید عجله کرد و قضاوت بی برهان ارائه داد. اما بایستی برای مقابله با جریان جهت دهنده ی رسانه ای استکبار هم فکری کشید. هنوز که هنوز است از بازی یازده سپتامبر خودشان دارند بهره ها می کشند برای تقابل با جهان اسلام و ملت های خودشان. لذا خوش خیال ترین فرد مملکت هم که هستید، لااقل با دیده ی تردید به حادثه ی پاریس بنگرید...





لینک سایت تحلیل پرس که به این مطلب اقبال نشان داد

  • پوریا سرداریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی