وبلاگ نعلبکی

کلام بزرگان را باید در نعلبکی تحلیل ریخت تا بتوان نوشید

وبلاگ نعلبکی

کلام بزرگان را باید در نعلبکی تحلیل ریخت تا بتوان نوشید

وبلاگ نعلبکی

سلام بر مسیح، سلام بر مهدی

 

با رسیدن به مصاف نهایی و نبرد آخرین ما با جبهه کفر و الحاد و نفاق ، نداشتن خط سیر مشخص و هوشمندانه  کار را به عقب خواهد راند. دربین تمامی فرماندهان این نبرد، قرآن اصیل ترین و مهم ترین است و دست یافتن به منظورها و توصیه های قرآن و فهم لطایف ویژه ای که دارد، ما را از یک سرباز مطیع صرف ، به علمداری آگاه و سلحشور بدل خواهد نمود تا در وانفسای نبردهای نرم آخر الزمانی پرچم را آگاهانه در میان قلبها و دلهای جهانیان چرخانده و ندای لبیک یا حسین را عالمگیر تر کنیم. در برخورد با فضای جهانی به خصوص مسیحیان جهان ، داشتن روند حساب شده ، امری ضرور است. همانطور که برخورد ما با برادران عزیزاهل سنت ، برخوردی از روی تاکید بر اشتراکات و تفاهمات است، همین رویه برای مسیحیان هم در دستور کار آیه قران قرار گرفته است. از این رو، لازم است تا آیه 82 سوره مائده را اینبار از منظری جدید بنگریم

مسلماً یهودیان و کسانى را که شرک ورزیده‌اند، دشمن‌ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهى یافت؛ و قطعاً کسانى را که گفتند: «ما نصرانى هستیم»، نزدیکترین مردم در دوستى با مؤمنان خواهى یافت، زیرا برخى از آنان دانشمندان و رهبانانى‌اند که تکبّر نمى‌ورزند.

بی شک همه ما معنای جمله اول ایه را عمیقا می فهمیم و مصداق و حقیقت آن را در دنیای امروزمان همان صهیونیست ها خواهیم یافت.اما نکته ای که بخاطر آن این نوشتار نگاشته شد ،از این ببعد آیه است.جایی که قران خط دهی می کند و برای یاران مومن خدا ، نزدیکانی را برمیشمارد.کسانی که بواسطه قرابت با مومنین سزاوار دوستی و مراودت و صمیمیت اند و در وجودشان علم واندیشه ای بدون تکبر وجود دارد.

تبارک الله به نکته سنجی قرآن ؛ دقیقا آنچیزی که کفار و یهود(صهیونیست) بخاطرش مقابل حقانیت ما می ایستند- که همان کبر باشد در این مسیحیتی که قرآن بر دوستی با آنان تاکید میورزد ،نیست و این خبر مهمی است که هر علمداری لازم دارد تا بتواند با علم به وضعیت فکری طرف مقابلش ، با او برخورد کند.اینکه مسیحیت طرف مقابل ما از تکبر تهی است، باعث میشود بتوانیم خیلی سریع پرچم اشتراک و مراودت را بر سرسرای قلبش به اهتزاز در آوریم.

همانطور که مومنین و جبهه خودی یک جبهه ی تزکیه شده از تکبر هستند،طرف مقابل هم بنا به خبر قرآن ، تکبرورز نیست و این آغاز اشتراک ماست. قرآن اولین نشانه اشتراک را گشوده تا بقیه اشتراکات پنهانی را که تا الآن جای ظهور وبروز نداشته، خودمان بین ما و آنان برقرار کنیم.

اشتراکات زیادی بین ما و آنها وجود دارد که هنوز برملا نشده. بزرگترین اشتراک ، ظهور حضرت مهدی و مسیح علیهما السلام با هم است.این چیزی است که در انجیل هم بارها تکرار شده که" پسر خدا(حضرت مسیح) همراه با پسر انسان(حضرت مهدی) خواهد آمد"

کاری نداشته باشیم که آنها مسیح علیه السلام را به تحریف و اشتباها پسر خدا می خوانند ، بلکه مهم تر آن است که این دو باهم می آیند. بهتر ان است که بر اشتراکمان دست بگذاریم. شاید قبل از ظهور بین ما و آنان در این قضیه اختلاف نظر وجود داشته باشد، ولی به هرحال بعد ظهور ،مسیح و مهدی باهم هستند و مومنین با مسیحیان هم باهم.این اختلاف ارزشی در مقابل این اشتراک عظیم ندارد.

با این وصف آنها بدنبال مسیحشان هستند و ما بدنبال حضرتمان .

اما وظیفه ی ما این است که با ورود به فضای مجازی ، به یارکشی برای ظهور دست بزنیم.امروزه دنیای استکبار با نشان دادن داعش و امثالهم بعنوان مسلمان ، مهدی را سردسته ی اینها میداند و میگوید که مهدی همان کسی است که اینها برایش درتلاشند. این جریان رسانه ای ، با اختناقی شدید و بسیار هوشمندانه ، داعش را که دارای پرچم های سیاه است و خواستگاهش از القاعده افغانستان است را ، همان یاران سیدخراسانی معرفی میکند و مسیحیان از همه جا بیخبر هم فکر میکنند واقعا جریان امام دوازدهم وظهور، همین است. درحالیکه جریان مسموم رسانه ای دنیا، مسیحیانی را که باید ما برای جبهه ظهور به طرف خودمان میکشاندیم ، دارد از مسلمان و اسلام متنفر میکند و صدالبته این جریان زودتر از ما دست به کار شده و دقیقا و دقیقا همان مهمترین نقطه اشتراکمان که ظهور مهدی و مسیح با هم است را ، دارد تبلدیل به نقطه تنفر مسیحیان از ما میکند و دارد دشمنان مهدی را که همین داعشی ها و تکفیری ها و منافقان مسلمان نما هستند ، نماد مهدویت معرفی می کند و چه مظلوم است مولای ما که یارانش برایش کاری نمی کنیم و یارانش را متحد نمی کنیم. اگر دیر بجنبیم این دستور ویژه قرآن و این پتانسیل عظیمی که در مسیحیان جهان برای پیوستن به ما برای ماده شدن برای ظهور هست را ، به هدر داده ایم.

نباید بگذاریم مسیحیان در جریان یارکشی بین حق و باطل بخاطر کم کاری و تنبلی ما ، در جهل بمانند .

امروز ما هم در فراق مهدی میسوزیم و هم در فراق مسیح ، هم از ظلم وجور مردمان به حسین بن علی نالانیم و هم از جهل مردمان به مسیح.

  • با تشکر از برادرم، آقای سید داوود غیاثی که نویسنده این مطلب بودند؛ زین پس رفقایی که مطالبشان را برایم ارسال کنند، تحت عنوان «نعلبکی های هم قطاران» به اشتراک خواهم گذاشت ان شاءالله...

  • لینک سایت تحلیل پرس که به این مطلب اقبال نشان داد.

 

  • پوریا سرداریان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی